/ بدون تصنيف / Target Hires Barbie To Shill For Swimsuits, Promote Body Confidence

Target Hires Barbie To Shill For Swimsuits, Promote Body Confidence

Screen Shot 2016-03-01 at 11.44.04 AMWhen you think of promoting healthy body acceptance, the first thing to come to mind probably isn’t putting Barbie in a bunch of swimsuits and parading her around in ads and other marketing materials. But now that the iconic doll comes in a variety of body types, that’s just what Target is doing to publicize its 2016 swim collection.

Target announced Tuesday that in an effort to eliminate body insecurities — and sell a few swimsuits — it’s using Mattel’s revamped doll line to showcase its designs.

The campaign features the new curvy, tall, and petite Barbie in a variety of skin tones modeling miniature versions of Target’s new swimsuits, and is aimed at helping customers “feel confident and fearless.”

“As part of our 2016 swim campaign, we’re encouraging guests on social to tag #NOFOMO (no fear of missing out!), which is all about shaking off body insecurities and not letting anything get in the way of having fun in our swimsuits,” the company said.

Of course, Mattel is also hoping to get a sales boost out of this partnership. It just so happens that the new campaign is announced on the same day the more realistic Barbies hit Target shelves.


by Ashlee Kieler via Consumerist

عن الكاتب :

شاب مغربي أحب كل جديد في عالم الانترنت من مواقع وبرامج واحب التدوين ودائما ابحث عن الجديد لتطوير مهاراتي في مختلف الميادين التي تعجبني لكي انقل معرفتي وتجاربي لآخرين حتى يستفيدوا بقدر ما استفدت انا ;)
الموضوع السابق :إنتقل إلى الموضوع السابق
الموضوع التالي :إنتقل إلى الموضوع القادم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

بوابة القاهرة: شكرا لإبداء رأيك

تعديل

التصنيفات

التصنيفات

خطاب السيسي

الصفحات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

التصنيفات

التصنيفات

Ads 468x60px

Social Icons

تعرف على بوابة القاهرة

المتابعون

أرشيف الموقع

Featured Posts